A Cup Of Travel Project: Tiny Cottons, Barcelona



Έχοντας νούμερο ποδιού μόλις 34,5 είμαι συνηθισμένη στο να ψαχουλεύω για μικρά διαμαντάκια στα παιδικά τμήματα των αγαπημένων μου brand και e-shops. Ναι, βρίσκομαι ένα βήμα πριν αλλάξω μία ακόμα δεκαετία στην ζωή μου και τα περισσότερα παπούτσια και αξεσουάρ μου είναι σε παιδικά νούμερα και δεν ντρέπομαι να υπερηφανεύομαι για αυτές τις μικρές μου ανακαλύψεις.

Κάπως έτσι ένιωσα και όταν ανακάλυψα τα Tiny Cottons στην Βαρκελώνη το περσινό καλοκαίρι. Οκ… εντάξει μπορεί τα λιλιπούτεια φορεματάκια τους να μην υπάρχουν στο μέγεθος μου (ΓΙΑΤΙΙΙΙΙ?????) αλλά η παιχνιδιάρικη βιτρίνα, τα πολύχρωμα βιβλία και τα ρετρό παιχνίδια του καταστήματος μου τράβηξαν αμέσως την προσοχή. Τα ρούχα είναι ιδανικά για το πιτσιρίκι που θέλει να τρέχει και να παίζει όλη μέρα ενώ ταυτόχρονα τα μοναδικά prints τους, τα κάνουν να ξεχωρίζει.

Ως ενήλικας μπορείς να χαζέψεις τα αντίστοιχα σχέδια των παιδικών ρούχων, σε μαντήλια ή να αδράξεις την ευκαιρία να αγοράσεις ένα ακόμα ρετρό παιχνίδι για την βιβλιοθήκη σου….. εμένα με κέρδισαν μαντήλια εννοείται.


 




Τα Tinny Cottons όπως τα είδα το περσινό Καλοκαίρι









Photos Courtesy of Tinny Cottons


tinycottons headquarters
ausias marc 81 - bajos
barcelona 08013
spain

tinycottons shop
vía augusta 25
local 1
barcelona 08006
spain



Comments